czwartek, 10 kwietnia 2014

ważne

Słuchajcie. Nie chcę stosować już żadnych szantaży, bo to nie działa. Mam prawie 1000 wyświetleń, a pod rozdziałam ledwie od 5 do 7 komentarzy.. coś się tutaj chyba nie zgadza nie? 6 rodział jest już napisany ale go nie dodam, ponieważ muszę go poprawić. To jest przykre na serio... gdyż nie tylko ja, ale też inne autorki blogów się staramy i wkładamy w to wszystko całe serce oraz poświęcamy nasz czas. Chciałabym zobaczyć pod 6 rozdziałem, który pojawić się może jeszcze dziś dużo komentarzy - to karmi wenę. Chcę znać też Waszą opinię dlatego proszę o komentarze.

2 komentarze:

  1. Znam ten ból :( Masz zajebistego bloga i powiem ci coś, co kiedyś ktoś mi powiedział " Pisz dla siebie "( ewentualnie dla mn ^^) Taaa... Wiem, że nie pomogło, ale musisz.znać wartość swojego talentu. Że zniecierpliwieniem czekam na 6 rozdział. *.*
    Z poważaniem
    Żona Marcela

    OdpowiedzUsuń
  2. 28

    ~COŚ DLA CZYTAJĄCYCH, ALE NIE KOMENTUJĄCYCH~ Wiele świetntych blogerów przestaje pisać, przez.brak komentarzy. Wiele blogów zostaje usuniętych, bądź zawieszonych. Komentarze dodają weny i chęci dalszego pisania, bo tak naprawdę brogerzy robią to dla WAS. Jeśli masz czas przeczytać rozdział, to skomentowanie nie zajmie Ci zbyt dużo czasu. Komentując, okazujesz szacunek. ( Nazbierałam sb hejterów ^^ - trudno)

    OdpowiedzUsuń